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  1. J'ai trouvé, la celf arrive par mail bien après l'enregistrement. Toutefois, je n'ai plus l'erreur de clef au lancement du jeux, mais j'ai un ecran noir puis au bout d'un moment, le programme a cessé de fonctionner et je ne sais pas pourquoi ?
  2. Bonjour, Je voulais tester la version 1.18 patreon sous teknoparrot, je suis enregistré sur patreon, le lien teknoparrot patreon est activé. Je ne trouve pas la clef patreon à mettre dans l'appli teknoparrot Pourriez vous me dire où la trouver ?
  3. It is possible, but currently under technoparrot, the query and save format is the Teknoparrot format If I switch to jconfig, will it no longer be teknoparrot profile management? My server does not memorize save data, but relays with Teknoparrot by changing the profile number according to the player selected on the PC. Unfortunately I don't have the backup frames datasheet to be able to code the local backup on my server. It was my original idea, but I don't have the data allowing me to do it. My persistent problem that when saving at the end of the run, the transmitted frame is not an image of the profile, only the change orders and I don't know how to translate them to store in the profile to send back to the next profile request, the corresponding complete profile. So in the meantime, I opted to only make a relay to Teknoparrot.
  4. I haven't looked at the jconfig backup in detail, but with teknoparrot, I can address the function on my server and therefore dynamically change player accounts without leaving the game, change between two games via an html page.
  5. I can't upgrade to 1.18, my banapassport backup server doesn't work with 1.18 as far as I know
  6. The second PC's SSD hard drive is a clone of the first The first was installed with the basic version 1.10.22/JP, then installation of the English patch, then installation of the FR 1.h patch (the last for 1.10.22). So the two PCs are strictly identical. I will try to start again on the basic Japanese version to see if the problem exists.
  7. Hello, I have just made tests with the two same hardware configuration, with or without internet connection (disconnection of the internet cable from the router). IP router 192.168.1.1, PC1 in 192.168.1.2, PC2 in 192.168.1.3, firewalls are disabled Half the time, the problem is the same, we arrive at the starting grid, the starting lights do not appear and I believe that the audio announces the arrival. Throughout the preparation phase of the race, the synchronization of the two positions is done well. the image of the game is therefore 1.10.22 jp with English patch then FR patch 1.h Is there a data packet other than TCP-IP during the start of the run that could be intercepted by the router? Do you have a clue for the problem?
  8. I changed to fixed IPs 192.168.1.2 and 192.168.1.3. Firewalls are disabled. I was able to do a duo game, but it's random. Sometimes it blocks. I noticed that one of the PCs takes longer to load, because the hard disk configuration is not the same. On the longest, Technoparrot and the games are on a USB disk. Tomorrow I receive an ssd identical to the other PC, I will test with it
  9. Bonjour, Deux PC sur le même réseau, MKDX 1.10.22 configuré en ID 1 et 2. Lors d'une partie individuelle sur l'un au l'autre des postes tout va bien Lors d'une partie à deux (1er option l'un contre l'autre ), le jeux se fige sur la grille de départ, le feux de start n'apparait pas, obligé de quitter le jeux. Une idée du problème ? Merci
  10. mkdx.sipt.fr is under development. You'll can start with an unlocked profile and save your races. Currently the backup system only works on a teknoparrot account either directly or through my server in repeater mode. We are working on understanding the backup frame sent at the end of each race in order to update the profile stored in the server. [Français]: mkdx.sipt.fr est en cours de développement. Vous pourrez démarrer avec un profil unlocked et sauvegarder vos courses. Actuellement le système de sauvegarde ne fonctionne que sur un compte teknoparrot soit directement soit par mon serveur en mode répéteur. Nous travaillons la compréhension de la trame de sauvegarde envoyée en fin de chaque course afin de mettre à jour le profil stocké dans le serveur.
  11. Appel à l'aide J'ai avancé mon serveur comme décrit précédemment , pour le moment cela ne fonctionne bien qu'en liant un compte teknoparrot dans le compte joueur, pour la sauvegarde local dans mon serveur je n'arrive pas à interpréter la trame de sauvegarde: MKDX récupère les données sous le format: (pour les infos player, mais il y a aussi Judgement) [0,["",0,0,"",0,1677677875,"10.22","Pseudo",92,2,0,0,4,0,3,0,-1,68,2,23,2,41,2,4,21,81,48,348,0,6,9,1],[[[16,2,0,0,0],[12,2,0,0,0],[11,2,0,0,0],[0,2,0,0,0],[3,2,0,0,0]],[[0,2,0,0,0],[14,2,0,0,0],[4,2,0,0,0]],[[18,2,2],[41,2,2],[56,2,2],[68,2,2],[23,2,2],[100,1,0],[57,1,0]]],[],[[0,0,0,0,0,6,0,0],[0,0,1,0,0,6,0,0]],"00000000000000000000000FF000000000000FF000000FF0000000000000000000000FF000000000000FF000000000000000000"] et envoi la sauvegarde pour mettre a jour les registre du profil, sous la forme: [1676705217,"1234",1677677875,"10.22",["",0,0,"",0,"Pseudo",92,2,0,0,4,0,3,0,-1,68,2,23,2,41,2,4,21,81,48,348,0,6,9,1,"JPN"],[[],[],[[57,1]],1,1,1,0],[1,0,0,0,0,0],[6,0,0,0,0,0,0],[[]],0,"00000000000000000000000FF000000000000FF000000FF0000000000000000000000FF000000000000FF000000000000000000",[919,0,0,1],"110"] L'un d'entre vous connaitrait il le mode de traitement ou la signification des diverses infos, afin de pouvoir effectuer un système de sauvegarde efficace. Les développeurs de Teknoparrot.com l'ont fait, donc il doit bien y avoir des infos par la En vous remerciant à tous de toute info utile.
  12. Bonjour, Oui le serveur Unlocked de Harm est bien, mais cela ne gère pas sa progression, il ne mémorise pas les conquêtes, et le fait que tout soit débloqué fait perdre un peu d'attrait au jeu. Oui on peu jouer à plusieurs profil sur le même pc sans changer les paramètres dans teknoparrot et en se servant de la fonction banapassport pour reprendre son profil et sa progression: La solution est en cours de test et sera très prochainement disponible autant pour PC que les bornes simulateur arcade un petit aperçu du descriptif: configuration sous teknoparrot du serveur, de l'id joueur qui sera un ID machine (disponible après enregistrement) S'enregistrer sur mon site, éventuellement lier son profil Teknoparrot. Pret à jouer, un peit tour sur le lien de mon site pour activer le joueur sur le PC, jouer en activant F2 (ou comme moi j'ai lier la touche Mario à doublon sur cette fonction), en fin de partie faire le F2 pour se sortir de la fonction banapassport, cliquer fin sur la page de mon site. Le site web de gestion est en cours de test interne, dans le courant du mois de Mars 2023 il sera mis en ligne et je reviendrais vous informer. En premier la gestion des profils va se faire en mode répéteur vers teknoparrot, ayant un soucis à totalement comprendre la trame mémoire du profil Pour le moment je bute sur la grille de sauvegarde des profils n'ayant pas assez d'informations sur les différents champs et mode de mise a jour du jeux, si quelqu'un à des infos, je suis preneur. Ce système pourra être mis sur les bornes d'arcades chinoise qui sont en fait un simulateur de conduite avec un PC, teknoparrot et le jeux, ce sont les plus répendues en France. je fais les tests sur 2 de ces bornes et un PC A votre disposition pour avancer. Merci NucleaireLand pour ce super travail de la French version, vivement la suite
  13. By refining my searches, I cannot directly use several player IDs on the same machine or pc my solution is to put in taknoparrot player id a machine identifier, in the IP server parameter, the ip of my server In MKDX.xml I also configured Mario button to banapassport button function With this method, currently I am connecting Harm's mini server unlock profile With Wireshark, I recorded all banapassport playback and backup frames linked to the teknoparrot server. Only the backup frame is not the frame sent afterwards in getdata, I would have to understand the format of the frames in order to be able to store in a data table. Once this problem is solved, an html page with authentication would allow me to select on such or such machine the player account that will be returned. In the end, by scanning the QRCODE on the machine, I am sent back to my web server to authenticate myself and activate my private reader ID on the machine. when the banapass is disconnected, the machine returns with a blank player ID for passing players. This allows me to play terminal has multiple profiles one after another, just like 4 terminals 4 different profiles. My services on my server will also be open to anyone who has MKDX on PC, allowing you to switch from PC to Playfun-like terminals in Arcade. so I'm trying to understand the contents of the style frames: [0,[[[0,0,3]],[[0,2],[10,1]],[[18,3],[22,1],[39,1],[41,2],[56,2]],[[1,0,7,2],[2,0,7,2],[10,0,3,6],[11,0,5,5],[15,0,2,0],[16,0,1,0]],\"66666666666666666666666666666666666666666666666666\"]]
  14. Hello, I'm looking to contact Harm or anyone else with information on banapassport server dialog frames. I analyzed Harm's MKDXunlockprofile miniserver and I would like to know more about the frames sent and expected from the games in banapassport mode (without the F2, with a QRcode) This would allow me to develop a small server to manage several profiles on the same console. I have the version with EN mode that scans banapassport QRcodes. Having an arcade room managed with 2 mario kart GP DX, for customers it would be better to be able to save their own progress. I would then make the server available for all private GP DX. Thanking you for any helpful feedback.
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